Bestellen

Als je de verkeerde gegevens hebt ingevuld (denk aan adres, telefoon en email adres enz.), neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodat we dit op tijd kunnen wijzigen voordat je pakket wordt verzonden.

Helaas kunnen wij geen wijzigingen aanbrengen in een al bestaande bestelling, maar als je onmiddelijk contact opneemt met ons, zullen we proberen de bestelling te annuleren voordat deze het magazijn verlaten heeft. Zodra de bestelling geannuleerd is, kan je een nieuwe bestelling plaatsen met de juiste producten. Hiermee voorkom je dubbele bestelllingen.

Dat is vervelend. Neem even contact met ons op via info@mdrnhome.nl zodat we kunnen zien waar het euvel ligt. 

Wil je je aankoop annuleren neem dan direct contact met ons op. Wij kunnen echter niet garanderen dat we jouw bestelling kunnen annuleren voordat jouw bestelling verzonden wordt.  

Nee, bestellen kun je doen zonder account. 

Op dit moment bieden we nog geen lijsten aan in ons assortiment. 

Scroll naar top